.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاريجاني: فرد خودسوزي كرده معتاد بود نه جانباز

رئيس مجلس با اشاره به خودسوزي فردي در مقابل مجلس گفت: طبق بررسي‌هاي كه حراست مجلس به عمل آورده است مشخص شده ايشان هيچگونه سابقه جبهه و جنگ و جانبازي نداشته بلكه سابقه زندان و اعتياد و ... داشته است.

به گزارش فارس، علاءالدين بروجردي نماينده بروجرد در جلسه علني امروز مجلس در تذكري آئين نامه‌اي با استناد به بند 11 ماده 23 آئين نامه داخلي مجلس مربوط به حفظ شأن و جايگاه مجلس گفت: از روز گذشته كه حادثه‌اي ناگوار مقابل مجلس اتفاق افتاد و فردي با ريختن بنزين روي خود، خودسوزي كرد، در رسانه‌ها، سايت‌ها و روزنامه‌ها علت اين خودسوزي اينگونه اعلام شد كه نمايندگان مجلس به فرد ياد شده اجازه ملاقات نداده بودند.
وي افزود: موضوع جانباز بودن يعني استفاده از جايگاه مقدس جانبازي از ديگر مواردي بود كه رسانه‌ها به آن پرداختند و به افكار عمومي اطلاع‌رساني كردند كه هر دو مورد خطا و غيرواقعي است.
بروجردي تصريح كرد: بر اساس استعلام صورت گرفته از بنياد شهيد انقلاب اسلامي و استانداري تهران، اين فرد به هيچ وجه سابقه جبهه و جانبازي نداشته است.
وي افزود: نمايندگان تهران جناب آقاي كوثري در تاريخ 25/9/87 به ايشان وقت ملاقات داده و با شنيدن مشكلات ايشان براي او اقدامات لازم را انجام دادند و آقاي كاتوزيان نيز در تاريخ 7/10/87 اقدام مشابهي را انجام دادند و آقاي فدائي نيز در تاريخ 5/11/87 با ايشان ملاقات كردند و مشكلات ايشان را شنيدند و اقدام كردند.
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: انتظار ما به عنوان مجلس از رسانه‌ها اين است كه چنين خبر حساسي را در اين موقعيت مهم يعني 30 سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي كه يك فرد جانباز به علت بي‌توجهي خودسوزي كرده است بدون استفسار و دريافت خبر صحيح منتشر نكنند تا افكار عمومي بيهوده نگران شوند.
وي ادامه داد: اين فرد بر اساس مستندات موجود جانباز نبوده و نمايندگان تهران در سه مورد به ايشان اجازه ملاقات دادند و مشكلاتشان را پيگيري كردند و خودسوزي به علت سابقه روحي و رواني ايشان بوده است.

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين تذكر با تاكيد بر اينكه تذكر شما بجا بود، اظهار داشت: در بررسي كه حراست مجلس در اين خصوص به عمل آورده است مشخص شده است كه ايشان هيچ‌گونه سابقه جبهه و جانبازي نداشته بلكه سابقه زندان و اعتياد و مشكلاتي از اين دست داشته است كه هيچ ارتباطي با امور جانبازي ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1387
نشئه بود یا خمار ؟! اگر نشئه بود که حاضر نمی شد نشئگی بپرد ! اگر خمار بود که آنجا نمی ماند و بدنبال مواد مخدر می رفت ؟ تازه کدام معتاد شهامت و جسارت چنین کاری را دارد ؟! چرا جلوی مجلس ؟؟؟؟!!!! آیا صف معتادان تا جلوی مجلس رسیده است ؟! پس منتظر صف گدایان ، بیکاران و ... نیز باشید اگر راست می گویید آدرس منزل و محله این معتاد !!! را به خبرنگاران برای تهیه گزارش بدهید ؟؟؟؟؟ اگر برای روح این معتاد یک دقیقه سکوت می کردید بهتر از اظهار نظر نبود؟ ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.478 seconds.